IT-medarbeider Helpdesk/brukerstøtte

Multiconsult ASA er et ledende norsk ingeniør- og arkitekturselskap. Med nærmere 3500 høyt kompetente medarbeidere fordelt på sterke fagområder kan Multiconsult påta seg de mest komplekse prosjektene markedet har å tilby. Med røtter tilbake til 1908 har selskapet hatt en sterk innvirkning på Norges utvikling og økonomiske vekst. Selskapet tilbyr multifaglig rådgiving, design, prosjektering, arkitektur, prosjektoppfølging, ledelse, verifikasjon og kontroll - både nasjonalt og internasjonalt.

Firma Multiconsult
Fylke Rogaland
Sted Stavanger
Søknadsfrist 26.09.2024

Nå har vi behov for å øke vår kapasitet innen teknisk support og søker etter en IT-medarbeider til vårt kontor i Stavanger. IT Helpdesk og Digital Sikkerhetsledelse i Multiconsult har avdelinger rundt om i landet med hovedkontor i Oslo. Vårt team består av 12 dyktige medarbeidere som løser hverdagslige utfordringer både lokalt og sentralt. Vi arbeider kontinuerlig for å forbedre hverdagen for våre brukere og sørger for at nødvendig og korrekt informasjon er tilgjengelig.

Relevante arbeidsoppgaver vil være:

  • IT-brukerstøtte, første- og andrelinje
  • Veiledning og rådgivning innenfor IT støttesystemer
  • Yte god service for brukere
  • Håndtere support på møterom, AV-utstyr og utstyr til videokonferanser
  • Support og forvaltning av Windows-arbeidsstasjoner
  • Installasjon av PC-klienter og software
  • Support av mobiltelefoner og nettbrett

Hvem er du?

Du er mest sannsynlig student som ønsker å få arbeidserfaring og kan kombinere jobben med studier. Vi ser etter deg som trives mellom løsning og problem, og som er god til å formidle løsningen til andre. Kanskje du allerede har noe erfaring og bare vil lære enda mer. Det viktigste er at du har den riktige innstillingen til support ved at du ønsker å gjøre andres hverdag litt lettere, og gjerne er leddet som både forenkler og løser feilen. Du vet forskjellen på Microsoft 365 og Office 365 og er kjent med å jobbe etter ITIL prinsippet. Du ønsker å levere kvalitet i alle ledd enten du sitter på telefon, chat, løser tickets eller lager dokumentasjon. Du har gode rutiner og liker å hjelpe mennesker. Du har gode kommunikasjons -og samarbeidsevner, samtidig som du kan jobbe selvstendig. Vi ønsker at du er initiativrik og tar en aktiv rolle i effektivisering og forbedring av våre prosesser.

Hva kan vi tilby deg?

  • En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
  • Relevante sertifiseringer
  • Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø
  • Moderne lokaler på Forus
  • God balanse mellom arbeid og fritid

Er du den rette for jobben? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Ytterligere informasjon:

Før ansettelse i Multiconsult vil du bli bedt om å fremlegge gyldig bevis på bestått høyere utdannelse, herunder fagbrev, bachelor-, master- og doktorgrad. Vi anbefaler derfor at du legger ved disse dokumentene i søknaden din. Med gyldig bevis menes fagbrev og vitnemål. Er hele, eller deler av, utdanningen din gjennomført i utlandet kan du bli bedt om å legge frem bevis på HK-dir.-godkjent utdanning (Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse). Les mer om automatisk og profesjonsgodkjenning av utdanning her.

Videre gjør vi oppmerksomme på at arbeidsspråket i Multiconsult er norsk. Våre prosjekter krever god forståelse for norske regelverk og prosedyrer, og det er derfor en forutsetning at du behersker språket, både muntlig og skriftlig, med mindre noe annet er spesifisert i stillingsutlysningen.

Kontaktpersoner:

Arild Bokn

Seksjonsleder

47510888

Søk stilling

Vis flere stillinger:

Powered by Labrador CMS