Byggeleder logistikk, Trondheim
Advansia tilbyr et bredt spekter av tjenester innen gjennomføring av fysiske prosjekter, digitalisering, sikkerhet og strategisk rådgivning. Vi er 700 dedikerte medarbeidere som er involvert i et mangfold av oppdrag av stor samfunnsmessig betydning innen offentlig sektor, forsvar, sykehus, industri, energi og infrastruktur. Vi har en helt unik prosjektportefølje som strekker seg fra små prosjekter til større milliard prosjekter.
Er du en erfaren byggeleder som brenner for logistikk og vil bidra i ett av Trondheims største byggeprosjekter?
Er du en erfaren byggeleder med lidenskap for logistikk? Ønsker du å være en nøkkelperson i ett av Trondheims største offentlige byggeprosjekter? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Vi søker en dyktig og erfaren byggeleder logistikk som kan håndtere grensesnittet mellom utstyrsleverandører og entreprenører på byggeplass. Prosjektet er svært utstyrstungt og flere av funksjonene danner premissene for utformingen av byggene. Du vil være en del av en stor byggherreorganisasjon og det forventes et godt samspill mellom alle partene i prosjektet. Du vil ha et tett samarbeid med kontraktsledere i oppfølging av prosjektets totalentreprise og utstyrsleveranser. Sammen vil dere bidra til at prosjektet gjennomføres i henhold til avtalte mål og rammer.
Arbeidsoppgaver:
- Håndtere grensesnittet mellom utstyrsleverandører og entreprenør.
- Samarbeide tett med prosjektets totalentreprise som leverer tjenestene rigg og drift.
- Følge opp og sikre at leveranse- og fremdriftsplaner leveres i henhold til kontrakt.
- God dialog med kontraktsledere og andre parter i prosjektet for å sikre kontraktsforpliktelsene
- Bidra til planlegging av utstyrsleverandørenes leveranser til byggeplass og rigg- og driftsbehov
- Gjennom god dialog og planlegging bidra til at leveranser ankommer byggeplass til planlagt tidspunkt
- Koordinere og planlegge lager eksternt og internt for utstyrsleverandører.
- Bidra til planlegging av kritiske løfteoperasjoner og innrigging av utstyr.
- Definere utstyrsbehov for løfteoperasjoner og riggeoppgaver.
Kvalifikasjoner:
- God forståelse for og erfaring med planlegging av logistikk på byggeplass.
- Erfaring fra store, komplekse byggeprosjekter (fortrinnsvis over 4 milliarder) med stort behov for grensesnittshåndtering.
- Maskinførerbevis eller lignende.
- Erfaring fra rolle som anleggsleder eller lignende.
- Erfaring fra håndtering av entrepriser.
- God teknisk forståelse, gjerne fra ulike bransjer.
Vi tilbyr deg en unik mulighet til å jobbe på et av de største offentlige byggeprosjektene i Trondheim, der du vil bli en viktig del av et dynamisk og fremoverlent team. Rollen er både spennende og utfordrende, med stor grad av påvirkningskraft og muligheter for personlig og faglig utvikling.
Vi har en praksis som sikrer en god balanse mellom jobb og fritid, og opplever at individuelle behov blir ivaretatt. I tillegg til fem ukers ferie har vi fri med lønn mellom jul og nyttår, samt påskeuka. Vi gir deg sikkerhet og stabilitet med en god fastlønn og gode ordninger for innskuddspensjon, ulykkesforsikring samt gruppeliv- og behandlingsforsikring. Vi har attraktive lokaler sentralt på Solsiden i Trondheim. Som ansatt får du tilgang til firmahytter, rabatter på reise, hotell og treningssenter mm.
Vi etterlever våre verdier; modige, dedikerte, lagspillere, og ser etter deg som kan kjenne deg igjen i det.
Interessert?
Vi ønsker å gjøre det enkelt for deg å utforske en fremtid med oss, og oppfordrer deg til å dele en utfyllende CV, og krever ikke et langt søkerbrev.
Ved spørsmål ta kontakt med:
Tonje Sæthre
Regionleder
Tina Helmersen
Rekrutteringspartner