Avdelingsleder/driftsleder

Berge Sag Gruppen AS (BSG) er en solid bedrift og en trygg arbeidsplass. Vi er en ledende bolig- og hytteleverandør på Haugalandet. Vi har virksomheter innen tomte- og boligutvikling, bygging av hus, fritidsboliger og næringsbygg, byggfornyelse og salg av byggevarer. Berge Sag og Trelast AS (BST) er den største virksomheten i Berge Sag Gruppen (BSG). BST har tre forretningsområder: Byggfornyelse, bolig/hytte og egenregiprosjekter. Omsetningen i BSG i 2017 var ca. 480 mill. kroner og konsernet har 115 ansatte. Vi er i sterk vekst og ser positivt på fremtiden. Berge Sag Gruppen har røtter tilbake til 1888. For mer informasjon, se bergesag.no.

Denne artikkelen er over fem år gammel

Firma Berge Sag og Trelast
Fylke Rogaland
Sted Ølensvåg
Søknadsfrist 09.12.2018

Stillinger (135)

Som avdelingsleder i Berge Sag og Trelast, avdeling Ølen, vil du få det operative ansvaret for å koordinere og lede byggeprosesser, samt følge opp alle involverte fra A-til-Å. Dette innebærer blant annet mye kundekontakt, salg, prosjektledelse og prosjektutvikling. Vi ser etter deg som kan bygge gode relasjoner til eksisterende og nye kunder, skape god tilhørighet i teamet og motivere ansatte til å levere i tråd med selskapet mål og strategi. Sammen med dyktige kollegaer får du ansvaret for å lede prosjektene på en solid og trygg måte.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for den daglige driften ved avdelingen, herunder operativt ansvar for personalledelse, drift, prosjektledelse og prosjektutvikling i avdelingen
  • Ansvar for å nå salgsmål, bygge gode kunderelasjoner og utvikle eksisterende kundeforhold
  • Ansvar for oppfølging av internkontroll, HMS og utvikling av driftsrutiner og prosesser i avdelingen i tråd med selskapets strategier og målsetninger
  • Operativt ansvar for produksjon og økonomisk oppfølging av prosjekter i avdelingen

Kvalifikasjoner

  • Erfaring med styring av prosjekter fra oppstart til ferdigstillelse
  • Erfaring fra daglig ledelse, prosjektledelse eller byggeledelse i byggebransjen er ønskelig
  • Kan vise til erfaring og gode resultater innen salg og kundeoppfølging
  • Arbeider effektivt med digitale verktøy og IT-løsninger
  • God oversikt over lover og regler i bransjen
  • Erfaring med dokumentasjon og rapportering
  • Førerkort klasse B
  • Gode kommunikasjonsevner i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

  • Serviceorientert og vennlig
  • Selvgående og målbevisst
  • Omgjengelig med gode samarbeidsevner
  • Dyktig relasjonsbygger med gode kommunikasjonsferdigheter
  • Ser muligheter og er opptatt av kvalitet

Vi tilbyr

Vi tilbyr en utfordrende stilling med en allsidig arbeidshverdag. Berge Sag Gruppen har lange tradisjoner og er i god vekst. Som ansatt hos oss kan vi tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser, ordnede arbeidsforhold, god pensjonsordning og gode forsikringsordninger. Du vil få en nøkkelstilling i en organisasjon bestående av kompetente, selvstendige og dyktige medarbeidere.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Else-Margrete Liknes, tlf. +47 969 11 135 eller rådgiver Tuva K. Simensen tlf: 476 54 882.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt - også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist: 09. desember 2018 - søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale

Gå inn på www.hamnoy.no for å legge inn søknad.

Vis flere stillinger:

Powered by Labrador CMS