
Daglig leder
Mjøsen Murmesterforretning ble startet i 2001 og er en håndtverkerbedrift i Backe. Vi er en bedrift som utfører alle type oppdrag i SMB-markedet og våre ansatte er dyktige fagfolk innen flis, mur, puss og betong. Vi har som mål å være sterkt representert i Innlandet med våre ansatte og fagarbeidere. Selskapet har hovedkontor på Ridabu. Yrkesbygg, boligbygg og rehabilitering er prioriterte områder i virksomheten, og vårt primærmarked er Østlandet. Årlig omsetning i Mjøsen Murmesterforretning er ca. 35 mill. kr. og har per tidspunkt 21 ansatte fordelt på prosjektledere, fagarbeidere og lærlinger.
Denne artikkelen er over tre år gammel.
Firma | Mjøsen Murmesterforretning |
Fylke | Innlandet |
Sted | Ridabu |
Søknadsfrist | 14.11.2021 |
Mjøsen Murmesterforretning AS søker ny daglig leder
Ønsker du en operativ rolle med stor påvirkningskraft og betydning for virksomhetens vekst og utvikling? Ny daglig leder skal lede virksomheten inn i en spennende utviklingsfase og vil få stor påvirkningsmulighet både på strategisk retning og fremtidig daglig drift.
Oppgavene favner bredt og har følgende ansvarsområder:
- Daglig ledelse og økonomisk ansvar for virksomheten
- Fastsette strategi og målsetninger i samarbeid med styret
- Overordnet ansvar for marked og kalkulasjon
- Sikre godt og systematisk HMS-arbeid
- Påse at virksomheten ivaretar alle forhold mot lover, forskrifter og offentlige myndigheter
- Personalansvar og personalledelse for alle medarbeidere i virksomheten
Daglig leder har hovedansvar for utvikling av virksomheten, herunder sørge for at arbeidsprosesser er mest mulig effektive og at ressursene anvendes på en god måte. Dette tror vi du gjør gjennom å bygge kompetanse internt og sikre nødvendig rekruttering. Som daglig leder har du et operativt ansvar. Dette innebærer å være tett på den daglige aktiviteten gjennom å bistå i utføring av kalkulasjon, prosjektstyring, anbudsutarbeidelse, holde oversikt over utviklingen i bransjen og markedet, samt bidra i anskaffelse av nye prosjekter og ivaretakelsen av eksisterende kunder.
Følgende erfaring og kvalifikasjoner er ønskelig:
- Utdannelse innen relevant fagretning, fortrinnsvis teknisk fagskole, ingeniørutdanning eller fagbrev innen byggfag. Erfaring vil kunne kompensere for manglende utdanning.
- God innsikt i håndverkerbransjen
- Generelt god økonomi- og IT-kompetanse
Vi ser etter deg som har erfaring fra håndverksbransjen og som har noen års erfaring som prosjektleder eller leder. Vi tror at den som lykkes i stillingen er selvstendig og samtidig evner å ta vare på teamet rundt seg. Som ny daglig leder er du forretningsorientert og innehar en arbeidsmetodikk som gjør at du jobber effektivt under press og håndterer flere baller i luften. Videre tror vi riktig kandidat har gode samarbeidsevner, er løsningsorientert og snakker godt med mennesker på ulike nivåer både eksternt og internt i virksomheten. Vi tror også at du er en relasjonsbygger som evner å rigge organisasjonen og kulturen gjennom å sikre et godt tillitsforhold intern, samt overfor kunder og samarbeidspartnere.
Vi tilbyr:
- En spennende rolle med store påvirkningsmuligheter
- Konkurransedyktig lønn
- Bonusordning og mulighet for medeierskap
- Firmabil etter avtale
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Er dette noe for deg? Vi ser frem til å lese din søknad og CV og ber om at du beskriver hvordan du kan bidra til vår suksess. Søknadsfrist er 14. november 2021. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company, Marius Kjerneth, på telefon 950 45 635, eller Marte Rønningstad Skjæret, på telefon 952 78 687.
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Mjøsen Murmesterforretning,Ridabu
- Fylke Innlandet