Business Area Manager
Niscayah er verdens ledende tjeneste- og innholdsleverandør av teknologiske sikkerhetsløsninger. Vår kunnskap sammen med ny teknologi gjør oss i stand til å levere målrettede løsninger spisset mot kundens behov der fleksibilitet, lønnsomhet, sikker og enkel administrasjon er i fokus. Niscayah er i dag representert i 17 land med over 6400 ansatte med en totalomsetning på SEK 8.0 milliarder. Niscayah Norge har en omsetning på NOK 500 millioner og 380 ansatte. Som ledende i sikkerhetsmarkedet har vi over 12 000 næringslivskunder tilknyttet vårt servicesenter i Norge.
Denne artikkelen er over ti år gammel.
Firma | Niscayah |
Fylke | |
Søknadsfrist | Snarest |
Installasjon & Service
Du vil få ansvar for forretningsutviklingsprosjekter innen vår kjernevirksomhet. Vi forventer en kraftig vekst i de kommende årene. Dette vil føre til at vi må effektivisere våre arbeidsprosesser ytterligere for å sikre kvalitet og lønnsomhet i alle ledd.
Stillingen rapporterer til direktør for Installasjon & Service. Du vil inngå i det sentrale lederteamet som har tett dialog og oppfølging av de regionale avdelingene i Norge
Hensikten med stillingen er å drive kontinuerlig planlegging og gjennomføring av utviklingsprosjekter med sikte på å forbedre struktur, kvalitet, effektivitet og lønnsomhet i vår kjernevirksomhet.
Hovedfunksjon
Ha det faglige utviklingsansvaret for forretningsområdene installasjon og service
Arbeidsoppgaver
Initiere, planlegge og gjennomføre forbedringsprosesser i hele organisasjonen i samspill med den øvrige ledelsen
Bidra i besluttede strukturendringer i organisasjonen
Lede fast styringsgruppe for store prosjekter i driften
Kartlegging og analyse av interne arbeidsprosesser og ressursutnyttelse
Prosjektledelse og forankring av prosedyrer og endringer i organisasjonen
Utarbeide gode prosjekterings- og prosjektstyringsrutiner
Strategiutvikling sammen med Direktør Installasjon & Service
Vurdere behovet for å inngå samarbeidsavtaler og/eller outsource deler av virksomheten.
Vurdere behovet for nye strategiske allianser
Ansvarlig for avtaleinngåelse med, og oppfølging av leverandører Vurdere fremtidig kompetansebehov, spesielt i spennet mellom teknisk og IT
Kompetanseheving og sertifiseringsordninger, i samarbeid med teknologi teamet
Kvalitets systemer og intern revisjon i samarbeid med kvalitetssjef
Sikre optimal materialhåndtering i samarbeid med logistikkansvarlig
Utdanning
Teknisk og/eller økonomisk utdannelse minimum på høyskolenivå
Erfaring
Minimum 5 års erfaring fra prosjektledelse og prosessoptimaliserings- prosesser
Bakgrunn fra entreprenørvirksomhet, consulting eller lignende
Personlige egenskaper
Analytisk og strukturert med evne til å se helhet og sammenheng
Selvstendig og selvgående med sterk gjennomføringsevne
Personlig tyngde og integritet
Kommuniserer godt på alle nivåer
Språk
Norsk og engelsk
For ytterligere informasjon kan du se en fullstendig utlysning på www.de4.no Du kan også kontakte Anne Rosenvinge mobil 908 49 743 eller Esten Solberg
mobil 932 52 511 i De4 Search & Consulting. Send din søknad snarest til esten.solberg@de4.no
Vis flere stillinger: