HR Support & Admin Specialist

I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss!

Denne artikkelen er over tre år gammel.

Firma NCC Norge
Fylke Oslo
Søknadsfrist 28.01.2022

Stillinger (135)

HR Services er et servicecenter innenfor Human Resources. HR Services har ansvar for å støtte alle NCC-selskaper i Norge med effektive prosesser og systemer innenfor lønn og HR-administrative oppgaver.

Til vårt team søker vi nå etter:

HR SUPPORT & ADMIN SPECIALIST

Du vil være en viktig ressurs på første-linje support for spørsmål innen HR-administrasjon, arbeidstid og lønn, reiseregninger, våre HR systemer samt generelle henvendelser og serviceoppgaver til disse områdene.

Du vil være en spesialist innen fagfeltet og sørge for god service og støtte til ledere og ansatte, samt sikre korrekt og effektiv administrasjon av HR-prosesser. Det vil også være samarbeid rundt ulike oppgaver med de andre nordiske landene.

Dine arbeidsoppgaver vil bl.a. være:

  • Besvare HR Support telefonen fra medarbeidere og ledere
  • Utarbeidelse og utsendelse av arbeidsavtaler, endringer- og avslutt av et arbeidsforhold
  • Årlig lønnsjustering
  • Oppdatere og gi informasjon om pensjon- og forsikring
  • Månedlig ajourhold av pensjon til forsikringsselskap
  • Oppdatering av elekstronisk personal- og lederhåndboken
  • Oppdatering av intranettet
  • Systemeier for våre ulike HR systemer
  • Arkivering i vårt elektronisk arkiv

Vi ser etter en serviceinnstilt og engasjert person som er løsningsorientert og strukturert. Som HR Support & Admin Specialist i NCC, er det viktig at du har:

  • Bachelor innenfor relevant område for eksempel HR, administrasjon, organisasjon og ledelse. Formell kompetanse innen HR/lønn er ønskelig, men relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Kjennskap til AML, ferieloven, pensjon og forsikring
  • Forståelse og interesse for IT-systemer, samt gode kunnskaper i Office 365 (Office-pakken)
  • Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • En utmerket serviceinnstilling, og at du er kundefokusert og tålmodig

Vi tilbyr

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et engasjert og faglig sterkt miljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar.

Har du spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med oss - se kontaktdetaljer.
Vi ser fram til en kortfattet søknad med CV via vårt elektroniske søknadssystem - start utfylling nedenfor.

Søknadsfrist: Snarest

Tiltredelse: Snarest

Søk her

Kontaktpersoner:

Astri Kristiansen

Head of HR Services, NCC Norge

+47 902 16 686

Vis flere stillinger:

Powered by Labrador CMS