Butikksjef - Åsane

Motek leverer verktøy, festemidler og tjenester til bygg- og anleggsbransjen. Dette inkluderer bransjer som næringsbygg, boligbygg, installasjon og tunneler. Motek hadde i 2020 en omsetning på 1093 millioner kroner og har ca. 350 ansatte. Vi har et stort mangfold og fokus på likestilling. Hovedkontoret ligger i Oslo, men Motek dekker hele landet med våre 30 butikker og over 130 selgere. Motek fokuserer på å gi rådgivning direkte på byggeplassen og tilbyr kvalitetsmerker som Hilti, Festool, Bostitch og produkter under eget varemerke.

Denne artikkelen er over to år gammel.

Firma Motek
Fylke Vestland
Sted Bergen
Søknadsfrist 27.09.2022

Stillinger (135)

Motek har i dag 30 butikker fordelt over hele landet og skal nå åpne ny butikk i Åsane.

Har du erfaring med drift og utvikling av butikk, og kan vise til gode resultater? Er du ansvarsbevisst og trives med å ha mange baller i luften? Har du teknisk forståelse og et ønske om å utvikle kompetansen din innen markedsledende verktøy og festemidler? Har du i tillegg et brennende ønske om å gi kundene våre den beste kundeopplevelsen i markedet? Da er kanskje dette muligheten for deg!

Butikkens åpningstider er mandag til fredag 07:00 - 16:00.

Vi tilbyr

  • En utfordrende rolle i et solid firma med markedsledende produkter
  • Gode utviklingsmuligheter innenfor et selskap i stor vekst
  • Et godt arbeidsmiljø med motiverte og kunnskapsrike kollegaer
  • Konkurransedyktige betingelser inkludert gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Firmahytte og tilskudd til trening

Arbeidsoppgaver

  • Salg, service og kundebehandling, hovedsakelig til B2B-kunder
  • Ansvar for drift og utvikling av butikken herunder personalansvar
  • Ordreregistrering og oppfølging i vårt CRM-system SAP
  • Holde butikken ryddig og oversiktlig og sørge for at hyllene er fylt opp
  • Pakke vareleveringer, mottak av varer, varetelling og transportbooking
  • Lagerkontroll og styring over flere lager i SAP
  • Ansvar for kasseoppgjør, bilagskontroll, kontering og andre oppgaver som er relatert til butikkdrift.

Kvalifikasjoner

Butikkbakgrunn, gjerne med erfaring fra bygg- eller detaljhandelen er en fordel. Du må kunne sette deg inn i tekniske detaljer og mange ulike produkter. Du er en dyktig selger, gjerne med erfaring fra B2B -salg og/eller produkter som krever teknisk kompetanse. Flere arbeidsoppgaver vil foregå i SAP og du må derfor kunne bruke datamaskin som et arbeidsverktøy. Kanskje har du lederansvar i dag eller kjenner at du er klar for det. Du kommunisere godt på både norsk og engelsk.

Personlige egenskaper

Vi verdsetter dine personlige egenskaper i tillegg til din erfaring. Vi ser etter deg som er løsningsorientert, fleksibel og ansvarsbevisst. Du ser kunden og har gode kommunikasjonsevner. Du er en lagspiller og samarbeider godt med kolleger. Du er positiv og omgjengelig og er god på å motivere ansatte. Dagene hos oss er hektiske, og du må være god til å prioritere og må trives i høyt tempo. Den rette for oss, er en som er klar for å ta ansvar for egen utvikling og butikkens resultater.

Et godt arbeidsmiljø preges av mangfold. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke på stillingen.

Ved spørsmål om stillingen kan Regionsleder Kristian Hansen kontaktes på 47643376.

Søknadsfrist: snarest

Søk stilling

Vis flere stillinger:

Powered by Labrador CMS