Salgsingeniør

Optimera Byggsystemer AS holder til i Andebu i Vestfold og produserer takstoler, elementer og konstruksjonspakker. Våre kunder er byggmestere, ferdighusleverandører og entreprenører i Østlandsområdet. Siden oppstarten i 1994 har bedriften vokst betydelig, og sysselsetter i dag ca 60 personer. Omsetningen i 2017 var ca 187 MNOK og økonomien i selskapet er solid. Selskapet eies av Optimera AS som har ambisjoner for videre vekst og utvikling av selskapet.

Denne artikkelen er over fem år gammel

Firma Optimera Byggsystemer
Fylke Vestfold
Sted Andebu
Søknadsfrist 07.04.2019

Stillinger (135)

Optimera Byggsystemer har en betydelig økning i forespørsler fra kunder og vi har stort behov for å styrke oss på flere områder. Vår nye salgsingeniør vil få varierte arbeidsoppgaver med hovedfokus på salg-/ kundeoppfølging til både eksisterende og nye kunder. I tillegg vil du jobbe med konstruksjon og kalkulasjon i tett dialog med våre kunder.

Du vil bli en del av et team som hjelper hverandre til å bli enda bedre hver dag og som legger mye tid og stolthet i jobben.

Arbeidsoppgaver

  • Salg av våre løsninger til kunder både internt i Optimera Montér og til eksterne entreprenører og byggmestere
  • Presentere og utarbeide tilbud
  • Rådgi kunder i valg av løsninger i samarbeid med konstruktører
  • Bidra til økt salg gjennom god oppfølging og hyppig kontakt med kunder i alle kategorier
  • Delta aktivt i samarbeid med kolleger for å bli et enda bedre team og for å gjøre en enda bedre jobb for våre kunder

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse innen byggfag på ingeniørnivå evt. fagskole
  • Praktisk erfaring fra tømrer eller konstruktørfaget vil også bli verdsatt
  • God erfaring i bruk av designverktøy og generelt god kunnskap i bruk av digitale verktøy og hjelpemidler
  • Det er viktig at du har sterkt fokus på kvalitet og høy servicegrad

Personlige egenskaper

  • Du er salgs- og kundeorientert og er glad i direkte kontakt med kunder og andre samarbeidspartnere
  • Du er en utpreget team-orientert person men mestrer også kunsten å jobbe selvstendig
  • Egenskaper som nøyaktighet, etterrettelighet og høyt fokus på kvalitet er svært viktig for å lykkes i vår bransje
  • I tillegg er du initiativrik og har svært gode kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig

Vi tilbyr

  • Varierte og spennende oppgaver i et firma med ambisjoner om betydelig vekst i tiden fremover
  • Dyktige og engasjerte kolleger som hjelper hverandre til å bli bedre sammen
  • En sentral rolle i bedriften som kan utvikles seg og bli mer omfattende
  • Vi tilbyr også konkurransedyktige betingelser og stor grad av fleksibilitet og selvstendighet i rollen

Spørsmål om stillingen

Finn M. Lauvli

seniorrådgiver, Skagerak Consulting

Telefon 990 32 220

Søk stilling

Vis flere stillinger:

Powered by Labrador CMS