Tilbudsassistent

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.

Denne artikkelen er over fire år gammel.

Firma Rambøll
Fylke Oslo
Søknadsfrist 14.03.2021

Stillinger (135)

Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse i en stilling hvor du vil støtte tilbudsarbeidet innen Bygg og Samferdsel. For denne rollen trenger du ingen tidligere erfaring med tilbudsarbeid. Vi oppfordrer deg som er serviceinnstilt og som liker å arbeide med administrative oppgaver i et stort selskap til å søke. Er du vår nye Tilbudsassistent? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.

Inviting bright minds

Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.

Bli en del av vår avdeling for Salg og Forretningsutvikling

Som vår nye Tilbudsassistent blir du en del av vår enhet for Salg - og Forretningsutvikling. Enheten er nasjonal og du får kollegaer i hele landet. Du rapporterer til Markedssjef Bygg og arkitektur eller Markedssjef Transport. Som Tilbudsassistent vil du samarbeide tett med Rambølls tilbudsledere, systemadministratorer og fagspesialister. Rollen forutsetter en stor grad av selvstendighet og sosiale ferdigheter.

Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Superbruker og kontaktperson for verktøy knyttet til tilbudsarbeid (CRM-system, innkjøpsportaler, CV database, tilbudsbibliotek, etc.)
  • Veilede organisasjonen i rutiner, fremgangsmåter og systemer knyttet til tilbudsarbeid.
  • Produsere opplæringsmateriale innen salg- og tilbudsarbeid
  • Vedlikeholde og formidle salgsstatistikk
  • Redigere og oversette tekster (norsk/engelsk)
  • Støtte tilbudsleder

Vi støtter den faglige utviklingen din

Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt være mange, og vi vil vektlegge personlige egenskaper som:

  • Selvstendig
  • Omgjengelig
  • Service-innstilt
  • Systematisk og strukturert
  • Kvalitetsbevisst

Du kommuniserer godt både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk. I denne rollen vil det være en fordel om du også er fleksibel og positiv til nye oppgaver.

Slik søker du

Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 14.03.2021.

Vi gjør oppmerksom på at søknaden behandles fortløpende.

Har du spørsmål?

Kontakt gjerne Katrine Johansen, Markedssjef Bygg og arkitektur +47 934 44 403 eller Inger Anne Tho Bjørvik, Markedssjef Samferdsel og Byutvikling +47 952 36 477.

Søk stilling

Vis flere stillinger:

Powered by Labrador CMS