Avdelingsøkonom

Bravida er Nordens ledende leverandør av service- og installasjonstjenester innen fagområdene elektro, rør/VVS og ventilasjon. Vi tilbyr tekniske totalløsninger gjennom hele bygningens levetid – fra rådgivning og prosjektering til installasjon og service. Bravida tilbyr også tjenester innenfor spesialområder som sikkerhet, sprinkleranlegg, kjøling, elkraft og teknisk bygningsdrift. Vi kombinerer det store selskapets ressurser med den lokale bedriftens fleksibilitet og nærvær. Totalt har Bravida over 11 000 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Bravida Norge har over 60 avdelinger og vel 3000 ansatte, og kan vise til god lønnsomhet og vekst gjennom flere år. Vår ambisjon er å være en fremtidsrettet bedrift som leder an og bidrar til å videreutvikle bransjen. Les mer om oss på våre hjemmesider www.bravida.no.

Denne artikkelen er over tre år gammel.

Firma Bravida
Fylke Oslo
Søknadsfrist 31.12.2021

Stillinger (135)

I forbindelse med økt ordremengde søker vi etter en avdelingsøkonom til vår avdeling. Avdelingen har i dag 20 ansatte og en omsetning på 60 millioner kroner. Avdelingen er i vekst og skal innen utgangen av 2022 ha 45 ansatte.

Oppdragene er fordelt rundt i hele Norge. Største kundegruppen for avdelingen er offentlige og private helseforetak, og de ansatte i avdelingen reiser Norge rundt på oppdrag. Avdelingen har et godt arbeidsmiljø og leverer gode resultater. Avdelingen har som et mål å være markedsledende innenfor fagfeltet og ha de beste medarbeiderne.

Arbeidsoppgaver

  • Fakturering, herunder registrering og oppfølging
  • Controlling (timer, kostnader, prisavtaler, fakturering)
  • Bistå avdelingssjef i budsjett- og resultatarbeid
  • Administrative og praktiske oppgaver knyttet til daglig drift av avdelingen
  • Rapportering - månedlig og kvartalsvis
  • Bidra til prosessforbedring, og etterleve gjeldende økonomirutiner
  • Økonomisk oppfølging av avdelingens prosjektportefølje i tett samarbeid med prosjektledere

Kvalifikasjoner

  • Høyere økonomiutdannelse
  • Minimum 2 års arbeidserfaring
  • God økonomi- og tallforståelse
  • Gode Excel-kunnskaper
  • Kjennskap til Agresso er ønskelig

Personlige egenskaper

  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig
  • Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater
  • Du er pålitelig og ansvarsbevisst
  • Du samarbeider godt og er en lagspiller

Bravida tilbyr

  • Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør
  • En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer
  • Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger
  • Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen
  • Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø

Interessert?

Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 31.12.2021, men søknader blir behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.

Kontaktpersoner:

Tom Fjellheim

Regionscontroller

+47 900 60 954

tom.fjellheim@bravida.no

Mohammed Usman Riaz

Avdelingssjef

+47 97992278

usman.riaz@bravida.no

Søk stilling

Vis flere stillinger:

Powered by Labrador CMS