Vegplanlegger

IKM Rada AS er et fremtidsrettet konsulentselskap som tilbyr både innleie og direkterekruttering av ingeniører, teknisk operativt og administrativt personell og ledere. Hovedfokus inn mot Samferdsel/Infrastruktur, Bygg/Anlegg, Fornybar Energi, Marine, Olje/gass og leverandørindustrien. Hovedkontor i Bergen, men er også lokalisert i Oslo (Skøyen), Stavanger og Trondheim. Våre ansatte er utleid til våre kunder på prosjekter over hele landet, samt noe internasjonalt. IKM Rada er en kompetansebedrift. Vi tiltrekker oss flinke kandidater på bakgrunn av at de har gode utviklingsmuligheter hos oss, og at vi har et bredt spekter av mange spennende kunder og prosjekter. Vi er godt utdannet, lang erfaring fra næringen og et omfattende nettverk. Vi forstår våre kunder og deres behov, og har det beste utgangspunkt for å levere akkurat det våre kunder trenger. For oss er det viktig å levere resultater av høyere verdi enn forventet. Våre ansatte er og skal være opptatt av faglig stolthet og integritet, og levere kvalitet i henhold til dette.

Firma: IKM Rada

Fylke: Vestland 

Sted: Bergen 

Søknadsfrist: snarest

Ønsker du å ta din karriere som vegplanlegger til nye høyder? Hos oss i IKM Rada får du muligheten til å jobbe med et bredt spekter av spennende prosjekter innen vegplanlegging og infrastrukturutvikling.

Som et anerkjent konsulentselskap har vi etablert langsiktige og solide rammeavtaler, som gir deg muligheten til å jobbe på tvers av offentlige og private sektorer, alt etter dine egne preferanser. Du vil få sjansen til å forme fremtidens transportnettverk ved å planlegge, utvikle og optimalisere vegsystemer som møter både dagens og morgendagens behov.

Bli med oss for å utforske nye muligheter, utvikle din ekspertise og skape varige bidrag til samfunnet gjennom spennende og meningsfulle prosjekter!

Typiske arbeidsoppgaver for en vegplanlegger hos oss kan variere avhengig av kunde/prosjektets art og størrelse, men inkluderer ofte følgende:

  • Ha fagansvar i prosjektene og sikre høy kvalitet i alle leveranser
  • Utarbeide detaljerte tekniske beskrivelser som oppfyller krav og standarder
  • Prosjektere veier og gater ved hjelp av feks. Novapoint, Tekla Structures, InfraWorks, Civil 3d, med fokus på funksjonell og bærekraftig infrastruktur
  • Arbeide med og utvikle avanserte 3D-modeller for prosjektering og visualisering
  • Utarbeide planer både på overordnet nivå og detaljert byggeplannivå
  • Mulighet til å lede tverrfaglige prosjekteringsprosesser og sikre effektivt samarbeid mellom ulike disipliner
  • Delta aktivt i kundemøter, utarbeide anbud og tilbudsberegninger for å sikre konkurransedyktige og attraktive løsninger
  • Mulighet for å være med å markedsføre vegfaget gjennom deltakelse på messer, skolebesøk og andre rekrutteringsaktiviteter

Ønskede kvalifikasjoner

  • Vi ønsker at du har en Bachelor/Mastergrad innen vei, samferdsel eller infrastruktur
  • Du har gjerne mer enn 5 års relevant erfaring
  • Kunnskap om AutoCAD, Novapoint og relevante dataverktøy
  • Du har god formuleringsevne på norsk - muntlig og skriftlig
  • Personlige egenskaper
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Trives med samarbeid på tvers av faggrupper, samt opp mot kunder og leverandører
  • God på relasjonsbygging
  • Løsningsorientert og god teknisk innsikt
  • Initiativrik
  • Evne til å håndtere og ta beslutninger i en travel hverdag

Vi tilbyr deg

  • Trygghet - Først og fremst er du fast ansatt hos en arbeidsgiver som har avtale med noen av bransjens mest anerkjente aktører. Det gir deg tilgang til å være en del av spennende og utfordrende prosjekter.
  • Variert erfaring - Som konsulent får du ofte muligheten til å jobbe på flere prosjekter for ulike kunder. Dette gir en bredere erfaring og mulighet til å lære nye ferdigheter og bransjer, uten å bytte arbeidsgiver.
  • Nettverksbygging - Gjennom å jobbe med ulike kunder og prosjekter får du muligheten til å bygge et bredt nettverk innenfor ulike bransjer og organisasjoner. Vi har et stort nettverk av dyktige fagspesialister på tvers av bransjer, disipliner og selskaper som man kan dra nytte av
  • Utviklingsmuligheter - Vi investerer i opplæring og utvikling av våre ansatte for å sikre at de har de nødvendige ferdighetene og kunnskapen til å lykkes i sine roller. Dette innebærer for deg både muligheter for kompetanseheving og utvikling
  • Fleksibilitet/Balanse - Vi tilbyr fleksible arbeidsordninger som for eksempel muligheten til å jobbe hjemmefra eller å velge prosjekter som passer best for ens interesser og ferdigheter. Kanskje du i tider ønsker å jobbe redusert? Vi er en fleksibel arbeidsgiver som legger tilrette for deg og dine ønsker
  • Karrieremuligheter - Vi kan tilby gode karrieremuligheter med muligheter for langt raskere avansement og økt ansvar basert på prestasjoner og kompetanse
  • Dynamisk og godt arbeidsmiljø - Arbeidsmiljøet hos oss er dynamisk og utfordrende, noe som kan være stimulerende og inspirerende for deg som liker å jobbe med varierte oppgaver og utfordringer. IKM Rada er et personlig konsulentselskap hvor du som ansatt vil oppleve at du vil bli godt ivaretatt og verdsatt. Vi har mange sosiale sammenkomster gjennom året og kan nevne sommerfest, middager, julebord, afterwork m.m.
  • Konkurransedyktig kompensasjon - Gode lønnsbetingelser, pensjons- og forsikringsordninger med bla. helseforsikring, samt personalgoder som inkluderer tilgang til leie av firmaleiligheter/hytte, rabatter trening og hotell m.m

Vær oppmerksom på at vi vil fortløpende vurdere søkere og invitere til intervju også før offisiell frist. Vi oppfordrer derfor kandidater til å sende inn en tidlig søknad.

Har du spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt;

Marita Tunes/Daglig Leder IKM Rada /+47 92023726

Øyvind Knudsen / Senior Advisor IKM Rada / +47 47304758

SØK STILLING

Powered by Labrador CMS