Prosjektingeniør Tromsø
Mesta er ledende i Norge innen drift og vedlikehold av infrastruktur. Siden 2003 har Mesta etablert seg som et selvstendig selskap med over 1400 ansatte, og virksomhet i hele landet. Mesta har i dag over 50 prosent av markedsandelen innen drift og vedlikehold av vei - og er en vital del av norsk samferdsel.
Denne artikkelen er over fem år gammel
Firma | Mesta |
Fylke | Troms |
Sted | Tromsø |
Søknadsfrist | 11.04.2016 |
Vi er i gang med å etablere oss i Tromsø, da vi skal starte opp med nyvunnet driftskontrakt 1905 Tromsø som innbefatter drift og vedlikehold av riks og fylkesveinettet i kommunene Tromsø og Karlsøy
Dersom du har forståelse for praktisk arbeid, er ryddig og trives i en jobb der du må samhandle mye med andre mennesker kan dette være stillingen for deg. Samtidig får du muligheten til å være med på vår nyetableringen.
Kontorsted vil primært være i Tromsø, men kontraktsområdet er stort og vil kreve at du er mobil og har mulighet til å disponere egen bil.
For ytterligere informasjon om stillingen ta kontakt med distriktssjef Yngve Fredriksen, tlf. 480 07 653.
Mesta er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjon eller etnisk bakgrunn.
ARBEIDSOPPGAVER
-
Du vil fungere som en operativ og teknisk støtte i kontraktene, samt være medansvarlig for tilleggsarbeid og mer salg i prosjektene/kontraktene.
-
Sikre at arbeidet gjennomføres ihht. kontrakts krav, samt sørge for dokumentasjon i henhold til interne og eksterne karv
-
Lede prosjektteam i henhold til fullmakter fra leder
-
Bistå til implementering av gjeldende økonomirutiner
-
Fakturering og rapportering av økonomiske resultater (periodisering/resultater, budsjett og prognose)
-
Implementere og sikre gode produksjonsstyringsrutiner i kontraktensområdet på oppdrag fra leder
-
Utarbeide og revidere nødvendige planer for gjennomføring av kontrakten(e) (herunder års- og ukeplaner)
-
Implementere gode KHMS rutiner i kontraktsområdet på oppdrag fra leder
-
Ingeniør/-teknisk utdannelse eller erfaring som gir tilsvarende kompetansenivå
-
God økonomisk forståelse
-
Evne til å sette seg raskt inn i og benytte administrative system
-
Erfaring fra drift og/eller anlegg
-
Erfaring fra forhandling med kunder og tillitsvalgte
-
Erfaring fra prosjektledelse i operativ virksomhet
EGENSKAPER
-
Høy arbeidsmoral
-
Ærekjær
-
Nøyaktig og strukturer
-
Engasjert
-
Initiativrik og løsningsorientert
-
Positiv og bidragsytende til et godt arbeidsmiljø
VI TILBYR
-
Konkurransedyktig lønn
-
Gode pensjon og forsikringsordninger
-
Godt arbeidsmiljø
-
Interne karrieremuligheter
Vis flere stillinger: