Innkjøpssjef Midt - Norge
Skanska Norge AS Støttefunksjoner Skanska Norge har 4000 engasjerte og dyktige medarbeidere. Vi driver entreprenørvirksomhet innen bygg og anlegg, og har vært til stede i det norske markedet siden 1906. Skanska er ett av verdens ledende entreprenørkonsern med ekspertise innen bygg og anlegg, prosjektutvikling av kommersielle lokaler og boliger, samt offentlig privat samarbeid.
Denne artikkelen er over ti år gammel.
Firma | Skanska Norge AS |
Fylke | Sør-Trøndelag |
Søknadsfrist | 30.09.2010 |
Regional Innkjøpssjef vil være en del av Skanska Nordic Procurement Unit, NPU og rapportere til Manager Prosjekt Support Norge. Innkjøpssjefen vil ha kontor i Trondheim og lede regionens Innkjøpsledere. Ansvar for koordinering av innkjøpene i region samt videreutvikle denne i tråd med konsernets strategier.
Typiske arbeidsoppgaver:
- Gi operativ innkjøpsstøtte til prosjektene
- Ledelse av innkjøpsfunksjonen i byggregion
- Personalansvar for Innkjøpsledere
- Implementere avtaler og innkjøpsrutiner i konsernet
- Ansvarlig for å utvikle innkjøpsfunksjonen iht vedtatte strategier
- Delta i sentrale utviklingsoppgaver
Ønskede personlige kvalifikasjoner:
- Selvstendig og proaktiv holdning
- Utadvent og inkluderende
- Overblikk og helhetstenkning
- Evne til å arbeide målrettet og strukturert
Ønskede faglige kvalifikasjoner:
- Høyskoleutdannelse
- Kjennskap til kontrakter og Norsk Standard
- Erfaringer fra forhandlinger og kommersiell forståelse
- Ledererfaring
- Erfaring fra prosjekt er en fordel
Vi tilbyr:
- Ansettelse i Skanska Norge AS
- En spennende og selvstendig jobb med stor påvirkningsmulighet
- Store utfordringer i et solid tverrfaglig miljø med stor vilje til endring
- Sterkt fagmiljø med mulighet for personlig og faglig utvikling
- Lønn etter avtale
- Bonusordning
- Egne lederutviklingsprogram
Spørsmål om stillingen
Kontakt Glenn Andersen
Telefon +47 9285 1427
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Skanska Norge AS
- Fylke Sør-Trøndelag