Avtaleansvarlig / Koordinator

GK er en av Skandinavias ledende tekniske entreprenører og servicepartner og leverer smarte løsninger innen ventilasjon, kulde, byggautomasjon, elektro og rør. Vår misjon er å bygge bærekraftige samfunn for generasjoner.

Fakta om stillingen:

Firma: GK Norge

Fylke: Oslo

Sted: Oslo

Søknadsfrist: 07.01.2026

Vi i GK drives av å utvikle, bygge og drifte smarte og tekniske løsninger som reduserer klimabelastningen fra gamle og nye bygg. Uansett hvilken type bygg vi jobber med, finner vi løsninger som tar hensyn til både dagens brukere og kommende generasjoner.

Nå ser vi etter en Koordinator med avtaleansvar til vår avdeling Oslo Ventilasjon. I denne rollen vil hovedansvaret være å sikre effektiv planlegging og koordinering av service- og vedlikeholdsavtaler slik at teknikere og ressurser utnyttes optimalt, og kundene opplever høy leveringspresisjon og kvalitet. Rollen er bindeleddet mellom Serviceleder og teknikerne i felt, og legger til rette for smidige prosesser og god informasjonsflyt. For å lykkes i denne rollen tror vi du er svært strukturert med sterk gjennomføringsevne. Du er god på samarbeid og evner å ha flere baller i luften samtidig.

Kjenner du deg igjen? Da håper vi å høre fra deg!

HVORFOR VELGE GK

Vi i GK har store ambisjoner for fremtiden. For å lykkes med det, må vi ha en organisasjon der våre ledere og medarbeidere trives, utvikles og engasjerer seg. Derfor er vi opptatt av å:

  • tilby interne utviklingsmuligheter, kurs og opplæring

  • ha påvirkningskraft på egen arbeidshverdag

  • tilby konkurransedyktig lønn, og gode ordninger

  • ha et godt sosialt miljø med kolleger som vil deg vel

  • ta ansvar, skape positiv endring, og en inkluderende arbeidsplass der alle har plass og mulighet til å utvikle seg

Hos GK verdsetter vi mangfold og likestilling. Vi tror at ulike perspektiver styrker oss som organisasjon og bidrar til bedre resultater. Vi er opptatt av å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg velkomne og verdsatt. For våre ansatte er GKs viktigste ressurs.

ANSVARSOMRÅDER

  • håndtere alle service- og vedlikeholdsavtaler fra A-Å

  • kommunikasjon og koordinering med teknikere under gjennomføring, inkludert praktiske avklaringer

  • sørge for at jobber blir ferdigmeldt med rapporter etter endt oppdrag

  • følge opp fremdrift i systemet, oppdatere status og melde observasjoner til Serviceleder

  • sørge for at nødvendig materiell og utstyr er bestilt og tilgjengelig i tide

  • sikre god kommunikasjon med kunde og serviceleder der det er nødvendig

  • sikre at oppdrag gjennomføres iht. plan og avtalt tid

KVALIFIKASJONER

  • erfaring med planlegging, ressursstyring, koordinering, logistikk eller dispatch-funksjoner

  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk

  • gode relasjons- og kommunikasjonsferdigheter

  • strukturert og systematisk gjennomføringsevne

  • opptrer med trygghet og autoritet i rollen, og håndterer avklaringer på en tydelig og effektiv måte

DET ER EN FORDEL OM DU OGSÅ HAR

  • relevant høyere utdannelse eller yrkesfag er et pluss, men ikke et krav

  • erfaring fra teknisk bransje eller serviceleveranser

  • kjennskap til digitale planleggings- og ressursstyringsverktøy

  • grunnleggende forståelse for HMS og kvalitet i leveranser

SLIK SØKER DU

Hos oss kan du søke uten CV og søknadsbrev. Vi ber i stedet om at du svarer på noen korte spørsmål, CV kan lastes opp senere. Vi behandler søknader fortløpende.

Kontaktperson

Regionsdirektør, Veronica Haga tlf: +47 470 95 131

SØK STILLING

Powered by Labrador CMS