Innkjøpsleder

Byggevirksomheten i Region Vest Innkjøpslederen vil være en del av Skanska Nordic Procurement UNIT og rapportere til Regional innkjøpssjef. Regionen består av 2 distiiktskontorer: Beigen og Møre & Romsdal. Innkjøpslederen vil ha kontor i Bergen, men må påregne å jobbe med operative innkjøpsarbeider på byggeprosjekter i regionen, hovedsakelig i Bergen. Vi er i dag ca 200 ansatte og omsetter for ca 600 mill.

Denne artikkelen er over ti år gammel.

Firma Skanska Norge as
Fylke Hordaland
Søknadsfrist 19.11.2010

Stillinger (135)

Vi søker etter:

Innkjøpsleder

Arbeidsoppgaver:

• Operativ innkjøpsstøtte for prosjekt-/anleggsledelsen

• Markedsanalyser, forespørsler, forhandlinger og kontrahering

• Implementere avtaler og Innkjøpsrutiner

• Støtte prosjektutviklings og kalkulasjonsfasen

• Bidra til å utvikle innkjøpsfunksjonen iht vedtatte strategier

Ønskede kvalifikasjoner:

• Erfaring fra forhandlinger, kontrakter og profesjonelt innkjøp vil bli vektlagt

• Bransjeerfaring og teknisk bakgrunn vil bli vektlagt

• Evne til å arbeide målrettet og strukturert

• Selvstendig og proaktiv holdning

• Gode kommunikasjons og samarbeidsevner

Vi tilbyr:

Konkurransedyktige arbeids- og lønnsbetingelser i et utfordrende og stimulerende miljø, både faglig og sosialt. Gode muligheter for personlig utvikling.

Ønsker du mer Informasjon, kontakt:

- innkjøpssjef Dan Patrik Dahl, tlf 45 85 94 93 (danpatrik.dahl@skanska.no)

- HR-sjef Allan Rennan, tlf 92 25 11 57 (allan.iennan@skanska.no)

Søknadsfrist 19. november.

Søk via link på våre hjemmesider, www.skanska.no

Vis flere stillinger:

Powered by Labrador CMS