Formann
Mesta AS er Norges største og ledende selskap innen drift og vedlikehold av vei og har virksomhet i hele landet. Mesta har i dag over 50 prosent av markedsandelen innen drift og vedlikehold av vei - og er en vital del av norsk samferdsel. I tillegg har selskapet betydelig kapasitet og kompetanse innen elektro, anlegg og Spesialproduksjon som har virke innen fagfeltene betong, fjell- og tunellsikring, rekkverk og veisikring, bro- og kaivedlikehold og jernbane. Selskapet har ca. 1400 ansatte og hadde i 2018 en omsetning på ca. NOK 4 mrd. Selskapets hovedkontor ligger på Lysaker i Bærum. For mer informasjon se www.mesta.no
Denne artikkelen er over fem år gammel
Firma | Mesta |
Fylke | Hordaland |
Sted | Odda |
Søknadsfrist | 27.09.2019 |
Formann søkes til anleggsavdeling i Hardanger
Anlegg Hardanger er i stadig vekst og søker etter foramnn som har erfaring fra operativ ledelse og administrativt arbeid.
Som formann vil du være ansvarlig for å medvirke til at prosjektenes økonomiske målsetninger oppnås, samt at kontraktsmessige forpliktelser overfor byggherre og underentreprenører ivaretas.
Arbeidssted vil variere, alt etter hvor vi har anleggs prosjekter i Hordaland og omliggende fylker. Reising må påregnes. Arbeidstid er 4 dagers uke.
For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med Lars Kristian Eidnes, tlf. 995 19 904 / Atle Stana, tlf. 481 56 203.
Kandidater vurderes fortløpende.
Mesta er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.
Arbeidsoppgaver
- Ansvarlig for å lede og organisere deler av det operative arbeidet på prosjektene
- Ha inngående kjennskap til kontrakt med byggherren, følge opp endringer
- Ansvar for økonomiske rammer for det oppdraget/prosjektet du er ansvarlig for
- Styring av underentreprenør
- Sikre effektiv utnyttelse av personell og maskiner (inkl. underentreprenører)
- Sørge for dokumentasjon iht. eksterne og interne krav
- Utarbeide tilbud/kalkulere i samarbeid med anleggsleder
- Styre gjennomføringen av oppdraget i henhold til prosjektplan, HMS og kvalitetsplan
Kvalifikasjoner
- Teknisk utdannelse, relevant erfaring kan kompenseres for manglende utdannelse
- Erfaring med ledelse av mindre anleggsprosjekter
- Gode datakunnskaper med evne til å sette seg inn i administrative systemer
- Kjenne til relevante lover og avtaler
- Ha god økonomisk forståelse
- Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
Egenskaper
- Løsningsorientert
- Strukturert og ryddig
- Tydelig lederskap med gode samarbeidsevne
- Sterk drivkraft med høy arbeidskapasitet
- Positiv og bidragsytende til et godt arbeidsmiljø
Det tilbys
- Konkurransedyktig lønn
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- En utfordrende stilling i ett godt arbeidsmiljø
Vis flere stillinger: