Anleggsleder / Prosjektleder

Brevik AS er et allsidig maskinentreprenørfirma lokalisert i Lier kommune i Buskerud. Selskapet har over 40 års erfaring innen grunnarbeid og har stor stolthet til faget. Selskapet utfører alle typer grunnarbeider for boliger, næringsbygg, vei, vann- og avløpsanlegg for private og offentlig byggherre. Det viktigste for oss er at kunden er fornøyd og opplever en ryddig og effektiv prosess, med gode løsninger og høy kvalitet på vårt arbeid. Brevik AS er et solid selskap og har i dag 34 ansatte + ca. 20 innleide i forbindelse med ulike prosjekter. Vi er godkjent lærebedrift, og har lærlinger knyttet til oss som en naturlig del av rekrutteringen. I 2022 omsatte selskapet for ca. 190 millioner og leverte gode resultater. Les mer om Brevik AS på www.kabrevik.no

Firma Brevik
Fylke Buskerud
Sted Lier
Søknadsfrist 01.03.2024

Stillinger (135)

En spennende mulighet i et veletablert entreprenørselskap med et raust arbeidsmiljø!

Vi er et selskap med god ordrereserve og prosjekter som krever ytterligere ressurser innen prosjektledelse. Vi har mange ulike typer prosjekter, primært lokalisert i området fra Drammen til Oslo.

Vi søker en selvgående anleggsleder/prosjektleder til en stilling i et positivt, sammensveiset og godt arbeidsmiljø. Trives du med en hektisk og variert arbeidshverdag er dette kanskje stillingen for deg?

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for oppfølging av tildelte prosjekter. Alt fra små til store jobber.
  • Økonomioppfølging, fakturagrunnlag og oppfølging av endringsmeldinger
  • Fremdriftsplanlegging
  • Oppfølging av tegningsgrunnlag, prosjektering og offentlige retningslinjer
  • Aktiv og kontinuerlig kundekontakt, deltagelse på byggemøter
  • Kontroll og godkjenning av timelister
  • Oppfølging av kvalitet- og HMS-arbeid
  • Bistå i kalkulasjon av tilbud/anbud
  • Andre administrative oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse / solid arbeidserfaring fra anleggsbransjen
  • Erfaring med prosjektledelse innen anlegg
  • God kjennskap til kontraktstandarder (8405/06/07)
  • Må ha grunnleggende god tallforståelse
  • God teknisk innsikt
  • Gode generelle datakunnskaper og evnen til å raskt sette seg inn i nye programmer
  • Du må kunne uttrykke deg godt både muntlig og skriftlig på norsk, i tillegg til engelsk dagligtale
  • Fordel med kunnskap om SmartDok og ByggOffice som arbeidsverktøy, men ikke et krav

Personlige egenskaper

Personen vi søker vil være vår kundekontakt og ha det overordnede ansvaret for egne prosjekter, og får godt innblikk i den daglige driften. Derfor ser vi etter en som er fleksibel i arbeidsoppgavene og er proaktiv i utviklingen av bedriften, samt utvikling både personlig og med de ansatte. Vi vektlegger følgende egenskaper:

  • Selvstendig og initiativrik med høy gjennomføringsevne
  • Løsningsorientert og engasjert i jobben du gjør
  • Gode kommunikasjon- og samarbeidsevner
  • Strukturert, effektiv og med et godt øye for detaljer
  • En relasjonsbygger
  • Godt humør med stor arbeidskapasitet
  • Jobber godt i team
  • Fleksibel på arbeidsoppgaver

Vi tilbyr

  • Spennende faglige utfordringer og utviklingsmuligheter i selskapet
  • Muligheter for å påvirke egen arbeidshverdag og ansvarsområder
  • Positivt og uformelt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Parkering og treningsrom på arbeidsplassen
  • Firmabil

Høres dette ut som en spennende og interessant stilling for deg?

Søk gjerne allerede i dag! Søknader behandles løpende og med endelig søknadsfrist 1. mars 2024.

Søknad sendes på e-post til sivellen@kabrevik.no

Ved spørsmål vedrørende stillingen, kontakt prosjektleder Kristoffer Landaas, e-post kristoffer@kabrevik.no, eventuelt mobil 970 15 727.

Vis flere stillinger:

Powered by Labrador CMS