Servicekoordinator/Administrativ saksbehandler

GK Inneklima AS er landets ledende tekniske entreprenør og servicepartner med ekspertise innen ventilasjon, byggautomasjon, energi og kulde. Selskapet har 1200 ansatte fordelt på over 30 kontorsteder. Selskapet omsetter for 3 milliarder kroner årlig og er den største enheten i GK Gruppen, som også omfatter selskapene GK Elektro, GK Rør, GK Sikkerhet og GKs datterselskaper i Danmark og Sverige. Vi er også stolt partner i NTNU/SINTEFs FME ZEN - et forskningssenter for nullutslippsområder i smarte byer.

Denne artikkelen er over fem år gammel

Firma GK Inneklima Odda
Fylke Hordaland
Sted Odda
Søknadsfrist 17.11.2019

Stillinger (135)

Har du erfaring med entreprenørbransjen/FDV'er og vil jobbe for et bedre miljø?

Hvis du er strukturert, liker å ha mange baller i luften og ser som et mål å yte god service i alle ledd, da passer du som Servicekoordinator/Administrativ saksbehandler hos oss. Du vil være nøkkelen for at alt vårt arbeid skal gå på skinner og må ikke være redd for å ta i et tak når det trengs. Vi søker etter en Servicekoordinator/Administrativ saksbehandler der du vil være med å forme din egen hverdag og hvordan avdelingen jobber. Dine oppgaver vil i hovedsak være å sørge for god kundekontakt og at laget fungerer slik at våre prosjektledere og teknikere får utført sitt arbeid. Vi er 10 engasjerte kollegaer i Odda som ser etter deg som vil bli en del av laget og vil jobbe for et bedre miljø.

Arbeidsoppgaver:

  • Motta tekniske ordre og fordele videre internt
  • Styre og organisere serviceteknikerne så arbeidsdagen deres utnyttes så effektivt som mulig
  • Være et bindeledd mellom prosjektledere og serviceteknikere på fordeling av arbeidsoppgaver
  • Planlegge utføring av servicekontrakter/tilleggsarbeider
  • Gjennomgå alle serviceavtaler og bestille deler til disse før serviceavtalen påbegynnes
  • Fakturering
  • Markedsføre GK gjennom positiv kundebehandling og ryddig og gjennomtenkt løsning av arbeidsoppgaver
  • Rapportere og foreslå tiltak som er tjenlig for kunden

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Serviceinnstilt og initiativrik
  • Generelt god IT kunnskap
  • Strukturert og systematisk
  • Gode kommunikasjonsevner, diplomatisk og evnen til å motivere mennesker
  • Erfaring innen entreprenørbransjen/FDV dokumentasjon er en stor fordel
  • God til å bygge relasjoner
  • Positiv og løsningsorientert

Vi kan tilby:

  • En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi
  • Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
  • Kurs og etterutdanning
  • Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring
  • Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold

Stillingen er en 80 % stilling, med mulighet for 100%.

Kontakt oss

Tor Eivind Osmo

Avdelingsleder

E-mail

+47 917 63 419

Søk stilling

Vis flere stillinger:

Powered by Labrador CMS